بانک پارسیان

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پارسیان در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 210 مقاله در رابطه با بانک پارسیان تهیه و منتشر شده است که شامل 189 مقاله کنفرانسی و 21 مقاله ژورنالی شامل 3,215 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 23 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پارسیان منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,532,088 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1,532,088 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پارسیان در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پارسیان
فهرست مقالات بانک پارسیان
از سال 1388 تا کنون تعداد 189 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پارسیان منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. ارزشیابی عوامل موثر بر مدیریت نوآوری در صنعت بانکداری مطالعه موردی: ستاد بانک پارسیان
کلیدواژه ها: نوآوری، مدیریت نوآوری، شکاف نوآورانه ، سیستم نوآوری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
22. ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت دانش در بانک ها ( مطالعه موردی بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: کاربست مدیریت دانش، عوامل انسانی، عوامل محیطی، عوامل سازمانی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
23. تاثیر تبلیغات با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر عملکرد تجاری سازمان
کلیدواژه ها: تبلیغات ، ارزش ویژه برند ، عملکرد شرکت، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
24. بررسی تاثیر درگیری مشتریان بر اعتماد اولیه با میانجی گری محرک های توصیه الکترونیک(مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: درگیری مشتری، محرک های توصیه الکترونیک،اعتماد اولیه، ارزش، سازگاری.
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 22 -
25. واکاوی نقش کیفیت ادراک شده از خدمات در رضایت مشتریان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده خدمات، رضایت مشتریان، مدل سروکوال، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
26. عوامل تعیین کننده قابلیت نوآوری و ارتباط آن با عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: قابلیت نوآوری، فرهنگ سازمانی، اشتراک دانش، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
27. تاثیر ساز و کار حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی مدیریت سود در بانک پارسیان منطقه تهران
کلیدواژه ها: حاکمیت شرکتی ، مسئولیت اجتماعی ، مدیریت سود ، عملکرد مالی ، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
28. بررسی تاثیر ابعاد چهارگانه مسئولیت اجتماعی بر تصویر بانک و رفتار مشتریان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، تصویر شرکت، رفتار مشتریان، معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
29. اثر گذاری شاخص کفایت سرمایه و ریسکهای بانکی بر شاخص ثبات و عملکرد مالی در بانک پارسیان با تاکید بر ریسک اعتباری و نقدینگی
کلیدواژه ها: ثبات بانکی، اندازه بانک، نسبت سرمایه، ریسک نقدینگی، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
30. تاثیر هوش سازمانی بر رفتارهای سیاسی در سازمان(مورد مطالعه بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، ابعاد هوش سازمانی ، رفتار سیاسی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 21 -
31. بررسی کیفیت خدمات بانکی و اولویت های آنها از دید مشتریان بانک پارسیان در خراسان رضوی
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانک،مقیاس سرکووال، اولویت بندي کیفیت خدمات ،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 22 -
32. بررسی تاثیر سیرت نیکوی مدیران و مهارت های ارتباطی آنان بر کاهش بیگانگی شغلی کارکنان در بانک های پارسیان در استان فارس
کلیدواژه ها: سیرت نیکوی مدیران، مهارت های ارتباطی، بیگانگی شغلی، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 21 -
33. بررسی میزان تاثیر بازاریابی بانکی بر عملکرد بانک ها (مطالعه موردی بانک پارسیان استان خراسان)
کلیدواژه ها: بازاریابی بانکی، عملکرد بانک، مشتریان هدف ، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی تحقیقات کاربردی در علوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
34. تاثیر سازو کار حاکمیت شرکتی خوب و مسئولیت اجتماعی شرکت برعملکرد مالی و همچنین از طریق مدیریت سود به عنوان یک متغیر واسطه (مورد مطالعه: بانک پارسیان منطقه شرق شهر تهران)
کلیدواژه ها: حاکمیت شرکتی خوب، مسئولیت اجتماعی شرکت، مدیریت سود، عملکرد مالی، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 19 -
35. تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان (مطالعه موردی : بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عملکرد سازمان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
36. بررسی نقش فناوری اینترنت و عملکرد سازمانی با جهت گیری تجارت الکترونیک
کلیدواژه ها: فناوری اینترنت، عملکرد سازمانی، تجارت الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 8 -
37. بررسی و امکان سنجی حسابداری منابع انسانی (مورد مطالعه بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: بانک پارسیان،منابع انسانی،مدل رگرسیون،پرسشنامه،آزمون میانگین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 16 -
38. استفاده از دسته بندی کاربران برای افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک (مطالعه موردی بانک پارسیان کرمانشاه)
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، کاربران تجارت الکترونیک، داده کاوی، دسته بندی کاربران، مشتری و اعتماد.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7 -
39. تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اعتماد به برند و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، اعتماد به برند، وفاداری مشتریان و بانک پارسیان.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
40. شناسایی عوامل موثر بر هوش تجاری از دیدگاه مدیران و اولویت بندی آن با AHP با مطالعه موردی بر روی بانک پارسیان استان تهران
کلیدواژه ها: هوش تجاری، تحلیل سلسله مراتبی، آزمون T ، پشتیبانی از کارایی سازمان، پشتیبانی از کاربر
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7