بانک پارسیان
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پارسیان در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 220 مقاله در رابطه با بانک پارسیان تهیه و منتشر شده است که شامل 193 مقاله کنفرانسی و 27 مقاله ژورنالی شامل 3,390 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 28 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پارسیان منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,458 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,458 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پارسیان در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پارسیان
مقالات بانک پارسیان
از سال 1388 تا کنون تعداد 193 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پارسیان منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
181. استفاده از تکنیک AHP در بررسی عوامل مؤثر در استفاده مشتریان بانک از پایانههای فروشP.O.S بانک پارسیان در شیراز
کلیدواژه ها: پایانه های فروش POS،بانک پارسیان،تکنیک AHP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
182. ارزیابی کارایی شعب بانک پارسیان با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها (DEA)
کلیدواژه ها: کارایی، تحلیل پوششی داده ها (DEA)، واحدهای تصمیم گیری، بانک، بازده ثابت و متغیر نسبت به مقیاس
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی دادها
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 5 -
183. رابطه بین ویژگیهای کیفی تجارت الکترونیک و میزان تمایل کاربران دربانک پارسیان
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، تمایل استفاده تجارت الکترونیک، سرعت تراکنشها، کاربرپسندی، دقت عملیاتی، امنیت، آسانی، تجربه کاربر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 18 -
184. بررسی تاثیربرخی عوامل بازاریابی درجذب مشتریان بانک پارسیان ازدیدگاه مشتریان دراستانهای کرمانشاه و کردستان
کلیدواژه ها: بازاریابی،بازاریابی خدمات بانکی،جذب مشتر ، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 13 -
185. رتبه بندی و سنجش عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (مطالعه موردی بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، سروپرف، تصمیم گیری چند معیاره فازی، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 18 -
186. بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات همراه بانک (Mobile Banking) در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، تلفن همراه، همراه بانک، امنیت درک شده، لذت درک شده، کیفیت ارتباط
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 12 -
187. طراحی الگوی ارتباط با مشتری ( رویکرد روانشناسی ) تحویلداران و ارزیابی آن در شعب بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مدیریت ارتباط با مشتری، روانشناسی مشتری، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 15 -
188. مکانیابی شعب بانک پارسیان و سامان با استفاده از تئوری بازیها
کلیدواژه ها: مکان یابی، تصمیم گیری، تئوری بازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 19 -
189. نقش مدیریت دانش در کاربرد دانش (مطالعه موردی در بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، ایجاد دانش، تائید دانش،ارائه دانش، توزیع دانش، کاربرد دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 15 -
190. بررسی عوامل اثرگذار بر استفاده از پرداخت سیار، مطالعه موردی بانک پارسیان
کلیدواژه ها: پرداخت سیار، تجارت سیار، شاخص، روش PLS، درک کاربر
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مهندسی برق کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 6 -
191. بررسی آمادگی بانک پارسیان برای پیاده سازی مدیریت دانش بر اساس مدل BKMM
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، محیط، منابع انسانی، تکنولوژی، فرهنگ، شایستگی رفتاری منابع انسانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 12 -
192. بررسی موانع و چالشها در مسیر اجرا و بهبود بانکداری الکترونیک در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات، چالشهای زیرساختی، مدیریت ارتباطات
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 11 -
193. مقایسه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بین بخش خصوصی و دولتی (مطالعه موردی بانک ملی٬بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ٬ بانکداری الکترونیکی ٬ BSQ ٬ ابعاد کیفیت خدمات ٬ICT
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 19