بانک اقتصاد نوین
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک اقتصاد نوین در رتبه 13 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 124 مقاله در رابطه با بانک اقتصاد نوین تهیه و منتشر شده است که شامل 109 مقاله کنفرانسی و 15 مقاله ژورنالی شامل 1,879 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 48 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک اقتصاد نوین منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک اقتصاد نوین را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک اقتصاد نوین را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک اقتصاد نوین در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک اقتصاد نوین
مقالات بانک اقتصاد نوین
از سال 1388 تا کنون تعداد 109 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک اقتصاد نوین منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. تقسیم بندی مشتریان بانک، با استفاده از کشف روابط بین مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک و با استفاده از الگوریتم های داده کاوی (مطالعه موردی: مشتریان بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، داده کاوی، خوشه بندی، تحلیل رفتار مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
42. شناسایی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق در بانک اقتصاد نوین شهر تهران
کلیدواژه ها: مطالبات معوق- تسهیلات اعتباری- بانک اقتصاد نوین- تهران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
43. بررسی تاثیر خلاقیت بر عملکرد مالی موسسات مالی وابسته به بانک اقتصاد نوین تهران
کلیدواژه ها: خلاقیت سازمانی، عملکرد مالی، ابعاد ساختاری خلاقیت سازمانی ، جو سازمانی ، شایستگی های منابع انسانی، جمع آوری وانتشار دانش ، استراتژی خلاقیت سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی آینده پژوهی، علوم انسانی و امنیت اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 37 -
44. بررسی تاثیر گرایش به مشتری بر تعهد رفتاری و ارتباطات مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: گرایش به مشتری ، تعهد رفتاری ، ارتباطات
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
45. شناسایی عوامل اعتماد مشتری بر پذیرش بانکداری الکترونیک از طرف مشتری مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: اعتماد مشتری، بانکداری الکترونیکی، شایستگی، صداقت، خیرخواهی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 26 -
46. تاثیر بازاریابی در ایجاد تقاضا برای خدمات بانکی بهینه سازی در بانک اقتصاد نویندر تهران
کلیدواژه ها: خدمات بانکی ، تقاضای بهینه ، بازاریابی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
47. حذف و کنترل آلاینده های ناشی از آلودگی هوای خزانه داری بانک ها (مطالعهموردی بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: تصفیه هوا، نانوداکت، خزانه داری، نانوفرآیند، شمارش پول
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
48. ارزیابی شعب بانک اقتصاد نوین با استفاده از روش ترکیبی DEA-AP
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، اندرسون- پیترسون، ارزیابی شعب بانک، کارایی، CCR
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
49. ارزیابی عملکرد بانک اقتصاد نوین با استفاده از روش ترکیبی تحلیل پوششی داده ها و تاپسیس
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، بانک اقتصاد نوین، تحلیل پوششی داده ها، تاپسیس، روش ترکیبی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
50. بررسی تاثیرشاخص های اعتبارسنجی بر عملکرد اعتباری مشتریان حقوقی بانک اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: شاخص های اعتباری، عملکرد اعتباری مشتریان حقوقی، بانک اقتصاد نوین، مدل های گسسته
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
51. تاثیر یادگیری سازمانی بر سرمایه ی مشتری با توجه به زمینه ی سازمانی درشعب بانک اقتصاد نوین استانهای شمالی کشور ایران
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی، زمینه ی سازمانی، سرمایه ی مشتری، بانک اقتصاد نوین، مدل یابی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
52. بررسی رابطه ی بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شعب بانک اقتصاد نوینشهر تهران
کلیدواژه ها: بانک اقتصاد نوین، فرهنگ سازمانی ، مدیریت دانش، مدل مفهومی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
53. بررسی تاثیر کیفیت بدست آمده از خدمات بانک اقتصاد نوین بر رضایت مشتریان شهر تهران از این برند
کلیدواژه ها: کیفیت بدست آمده، رضایت مشتریان، ارزش برند، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
54. بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانک اقتصاد نوین بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان تهرانی
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده، ارزش ویژه برند، تصویر ذهنی از برند، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
55. تاثیر خدمات الکترونیکی بر وفاداری و رضایتمندی مشتریان بانک اقتصاد نوین شهر
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیک ،رضایت مشتری ،وفاداری مشتری، بانک های اقتصاد نوین ،کلان شهر اهواز
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مباحث نوین در حسابداری،مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
56. ارزیابی و رتبه بندی خدمات الکترونیک بانکها مطالعه موردی :شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز
کلیدواژه ها: رتبه بندی خدمات الکترونیکی، مشتریان اینترنتی شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مباحث نوین در حسابداری،مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
57. عوامل مؤثر بر استقرار بانکداری شرکتی در بانک اقتصاد نوین و اولویت بندی آنها به روش AHP
کلیدواژه ها: بانکداری شرکتی، بانک اقتصاد نوین، تمرکز بر مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
58. بررسی تاثیر عوامل موثر در پیاده سازی CRM بر اجرای موفقیت آمیز آن (مطالعه موردی: مرکز ارتباطات سلام مهر بانک اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، آموزش کارکنان، آمادگی در برابر تغییرات، ارائه خدمات الکترونیکی، توجه به نیازهای مشتری، مرکز ارتباطات سلام مهر بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
59. عوامل مؤثر بر استقرار بانکداری شرکتی در بانک اقتصاد نوین و اولویتبندی آنها به روش AHP
کلیدواژه ها: بانکداری شرکتی، بانک اقتصاد نوین، تمرکز بر مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
60. بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی، تعهد سازمانی و تنبلی اجتماعی. (مورد مطالعه: کارکنان بانک اقتصاد نوین مشهد)
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی. تعهد سازمانی، تنبلی اجتماعی، بانک اقتصاد نوین مشهد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11