پست بانک ایران
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، پست بانک ایران در رتبه 17 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 106 مقاله در رابطه با پست بانک ایران تهیه و منتشر شده است که شامل 91 مقاله کنفرانسی و 15 مقاله ژورنالی شامل 1,589 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 14 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان پست بانک ایران منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,589 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای پست بانک ایران را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,589 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای پست بانک ایران را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی پست بانک ایران در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات پست بانک ایران
مقالات پست بانک ایران
از سال 1388 تا کنون تعداد 91 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع پست بانک ایران منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. مکان یابی دفاتر پست بانک جدید با استفاده از GIS و سیستم استنتاج فازی مطالعه موردی منطقهی 1 کرمانشاه
کلیدواژه ها: سطح عملکردی ،خدمات شهری،دفاتر پست بانک،سیستم استنتاج فازی ،شهر کرمانشاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی عمران، معماری، مدیریت شهری و محیط زیست در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
62. مقایسه تعهد سازمانی و فرهنگ سازمانی بانک های ملت و پست بانک تبریز
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی، فرهنگ سازمانی، بانک ملت، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
63. نگاهی نو به پست بانک از دریچه یک بانک توسعه ای
کلیدواژه ها: بانک های توسعه ای، بانکهای تجاری ، تأمین مالی خرد، SME ، پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
64. تاثیرکیفیت خدمات فناوری محور بر رضایت و وفاداری مشتریان پست بانک شهر تبریز
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات فناوری محور، کیفیت اطلاعات فناوری، راحتی فناوری، اعتبار فناوری، خدمات مشتری، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان، پست بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
65. ارزیابی نقش یادگیری سازمانی در استقرار بهینه بانکداری الکترونیک در پست بانک
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی ، بانکداری الکترونیک ، پست بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 27 -
66. ارزیابی سطح کارآفرینی و بررسی رابطه آن با هوش سازمانی و عملکرد شعب پست بانک تهران
کلیدواژه ها: هوش سازمانی- کارآفرینی- ارزیابی عملکرد- صنعت بانکداری-پست بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
67. بررسی عوامل موثر بر افزایش سهم سپرده پست بانک در بازار (مورد مطالعه استان گیلان)
کلیدواژه ها: سهم بازار، نرخ بهره واقعی، درآمد سرانه، شاخص قیمت مسکن، تسهیلات اعطایی، پست بانک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
68. بررسی میزان رضایت مندی مشتریان پست بانک ایران ازخدمات بانکی ( مطالعه موردی پست بانک شهر چالانچولان )
کلیدواژه ها: بانک، پست بانک، خدمات بانکی، بانکداری الکترونیک، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
69. تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان بانک
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، رضایتمندی مشتری، پست بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
70. بررسی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهره وری نیروی انسانی در پست بانک ایران
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد, بهره وری نیروی انسانی, مدل اچیو
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
71. بسط BPMN با استفاده از Service Blueprint مطالعه موردی پست بانک ایران
کلیدواژه ها: مدیریت فرایندهای کسب و کار، زبان مدلسازی فرایندهای کسب وکار، بهینه سازی فرایندهای کسب و کار، سرویس بلوپرینت، بهبود فرایندهای کسب و کار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
72. رتبه بندی استراتژی های جذب منابع مالی در صنعت بانکداری با رویکرد تصمیم گیری گروهی چند معیاره فازی
کلیدواژه ها: پست بانک، تاپسیس فازی سلسله مراتبی، دلفی فازی، منابع مالی،
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی چالش ها و راهکارهای توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
73. بررسی و اولویت بندی راهبردهای جذب منابع بانکی در پست بانک استان زنجان
کلیدواژه ها: جذب منابع،آزمون کلموگروف-اسمیرنف،آزمون همبستگی،پست بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
74. بررسی رابطه بین کارآفرینی کارکنان و هوش سازمانی در شعب پست بانک استان تهران
کلیدواژه ها: کارآفرینی، هوش سازمانی، پست بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
75. بررسی رابطه رضایت کارکنان با کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد مالی شرکتهایخدماتی شهرستان اهواز (شامل: آژانسهای هواپیمایی،پست بانکها، شرکتهای بیمه)
کلیدواژه ها: رضایت کارکنان، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 14 -
76. بکارگیری یک مدل ترکیبی TOPSIS و DEA در ارزیابی کارایی مورد: شعب پست بانک استان یزد
کلیدواژه ها: پست بانک یزد ، TOPSIS ، DEA ، کارایی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
77. سبک های شخصیتی و رابطه آن با نگرش مدیران نسبت به تحول سازمانی : مطالعه موردی پست بانک استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: شخصیت، سبک شخصیتی مدیران، تحول سازمانی، نگرش مدیران نسبت به تحول سازمانی، پست بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
78. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با جذب منابع در دفاتر ICT روستایی مطالعه موردی دفاتر خدمات ارتباط روستایی پست بانک استان مرکزی
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، جذب منابع ، کسب وکارومعاملات مالی ، وجهه ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 41 -
79. ارزیابی مدل هفت مرحله ای تغییر در تحول سازمانی (مورد مطالعه: پست بانک اصفهان)
کلیدواژه ها: مدل هفت مرحله ای تغییر ،تحول سازمانی، مدیریت تغییر
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
80. بررسی مهندسی ارزش دراثربخشی تبلیغات پست بانک مطالعه موردی:شعبه نوبهارکرمانشاه
کلیدواژه ها: تبلیغات , پست بانک , اثربخشی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12