پست بانک ایران
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، پست بانک ایران در رتبه 17 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 106 مقاله در رابطه با پست بانک ایران تهیه و منتشر شده است که شامل 91 مقاله کنفرانسی و 15 مقاله ژورنالی شامل 1,589 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 14 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان پست بانک ایران منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,025,465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای پست بانک ایران را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,025,465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای پست بانک ایران را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی پست بانک ایران در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات پست بانک ایران
مقالات پست بانک ایران
از سال 1388 تا کنون تعداد 91 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع پست بانک ایران منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان پست بانک استان گیلان با توجه به نقش میانجیگر اعتماد
کلیدواژه ها: تمایل به ترک خدت، رهبری اخلاقی، اعتماد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
42. بررسی تاثیر فلسفه های اخلاقی بر تصمیم گیری های مالی کارکنان پست بانک استان گیلان
کلیدواژه ها: ایده آل گرایی، نسبی گرایی، ماکیاولیسم، تصمیم گیری های مالی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
43. شناسایی موانع و عوامل موثر در اجرای موفق نظام سلامت اداری و تعیین نقاط ضعف و قوت اجرای این نظام در پست بانک استان خوزستان
کلیدواژه ها: موانع سلامت اداری، عوامل موثر سلامت اداری، نقاط قوت و ضعف اجرای موفق سلامت اداری، پست بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
44. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در پرورش و توانمندسازی بهینه کارکنان پست بانک با استفاده از کارت امتیاز متوازن (مورد: کارکنان پست بانک شهر تهران)
کلیدواژه ها: توانمندسازی، پست بانک، کارت امتیاز متوازن
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
45. بررسی امکان سرمایه گذاری پست بانک جمهوری اسلامی ایران در توسعه گردشگری دریایی کشور
کلیدواژه ها: گردشگری دریایی، پست بانک، تسهیلات مالی
محل انتشار مقاله: بیستمین همایش صنایع دریایی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
46. سنجش میزان آمادگی الکترونیکی شهروندان جهت استقرار بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب پست بانک در سطح استان فارس)
کلیدواژه ها: فضای مجازی، خدمات الکترونیکی، بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
47. بانک های توسعه ای و حمایت از تولید و اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه موردی: پست بانک ایران
کلیدواژه ها: نهادهای اعتباری، تولید و اشتغال، بانک های توسعه ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شناسایی چالش ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
48. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در پرورش و توانمند سازی بهینه کارکنان پست بانک با استفاده از کارت امتیاز متوازن (مورد: کارکنان پست بانک شهر تهران)
کلیدواژه ها: توانمند سازی- پست بانک- کارت امتیاز متوازن
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
49. بررسی رابطه یادگیری سازمانی با کیفیت خدمات شرکت پست بانک استان کرمان
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی، کیفیت خدمات، کارکنان، پست بانک، کرمان
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی چالش ها و راهکارهای توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
50. رابطه بین سلامت عمومی و رضایت از زندگی در بین کارکنان پست بانک های شهرستان دلفان
کلیدواژه ها: سلامت عمومی، رضایت زندگی، کارکنان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
51. بررسی تاثیر سرمایه فکری بر قابلیت یادگیری کارکنان پست بانک های شهرستان کوهدشت
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه مشتری/رابطه ای، قابلیت یادگیری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
52. رابطه رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی پست بانکهای مرکزی استان لرستان)
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، کیفیت خدمات، پست بانک های مرکزی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
53. بررسی ترکیب بهینه منابع در پست بانک استان ایلام و تعیین اثرات آن بر بهای تمام شده پول
کلیدواژه ها: قیمت تمام شده پول، منابع بانک، هزینه های عملیاتی، هزینه های غیرعملیاتی
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
54. ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روشهای فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی F.D.AHP و تاپسیس فازی F.TOPSIS مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک،پست بانک، سلسله مراتبی دلفی فازی، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
55. بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی نوآوری مطالعه موردی: پست بانک استان گلستان
کلیدواژه ها: بازارگرایی، عملکرد سازمانی ،نوآوری، پست بانک استان گلستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
56. بررسی تاثیر زیرساخت فناوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت دانش و تعهد سازمانی مطالعه موردی: شعب پست بانک استان اصفهان
کلیدواژه ها: زیرساخت فناوری مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، تعهد سازمانی، مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
57. ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیک، پست بانک، سلسله مراتبی دلفی فازی، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
58. هوشمند سازی طبقه بندی مشتریان بانکی بر اساس ویژگی های مورد نظر با استفاده از الگوریتم جستجوی گرانشی ( مطالعه موردی: پست بانک)
کلیدواژه ها: انتخاب ویژگی، نظام بانکداری ، هوشمند سازی سیستم بانکی ، قانون جاذبه ، الگوریتم جستجوی گرانشی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
59. نقش واسطهای مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه با رضایت کارکنان از سازمان و رضایت و وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: ارتباط با متشری، رضایتمندی، پست بانک ایران، ارایه خدمات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
60. رابطه عوامل مالی و خدماتی با رضایت و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: پست بانک ایران، استان تهران)
کلیدواژه ها: جذب مشتریان، عوامل مالی، عوامل خدماتی، رضایت، اعتماد، پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14