پست بانک ایران
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، پست بانک ایران در رتبه 17 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 106 مقاله در رابطه با پست بانک ایران تهیه و منتشر شده است که شامل 91 مقاله کنفرانسی و 15 مقاله ژورنالی شامل 1,589 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 14 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان پست بانک ایران منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای پست بانک ایران را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای پست بانک ایران را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی پست بانک ایران در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات پست بانک ایران
مقالات پست بانک ایران
از سال 1388 تا کنون تعداد 91 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع پست بانک ایران منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی نقش پست بانک ایران در توسعه ی مناطق روستایی
کلیدواژه ها: پست بانک ایران، توسعه، روستا، swot
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
22. تاثیر رهبری مثبت گرا بر رضایت شغلی کارکنان با نقش میانجی توانمند سازی روانشناختی: مورد مطالعه کارکنان شعبات پست بانک استان آ-شرقی
کلیدواژه ها: رهبری مثبتگرا، توانمند سازی روانشناختی، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
23. تاثیر رهبری مثبت گرا بر اشتیاق شغلی کارکنان با نقش میانجی توانمند سازی روانشناختی: مورد مطالعه کارکنان شعبات پست بانک استان آ-شرقی
کلیدواژه ها: رهبری مثبتگرا، توانمند سازی روانشناختی، رضایت از زندگی، اشتیاق شغلی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 20 -
24. بررسی نقش میانجی قدرت اجتماعی برند در رابطه بین رسانه های اجتماعی و هویت اجتماعی برند استفاده کنندگان کالاهای اداری در بین کارکنان پست بانک استان اردبیل
کلیدواژه ها: قدرت اجتماعی برند، هویت اجتماعی برند، رسانه های اجتماعی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 20 -
25. بررسی رابطه استرس شغلی با رضایت شغلی کارکنان پست بانک شهر زاهدان
کلیدواژه ها: استرس شغلی، رضایت شغلی، نیروی انسانی، بهره وری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 6 -
26. بررسی میزان استفاده از موبایل بانک و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی(مورد مطالعه : شعب پست بانک شهرستان بردسکن)
کلیدواژه ها: موبایل بانک، مشتریان، متغیرهای جمعیت شناختی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 15 -
27. تاثیر برنامه ریزی استراتژیک بر ارتقای بهره وری نیروی انسانی (مورد مطالعه پست بانک استان اردبیل)
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک، بهره وری نیروی انسانی، پست بانک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
28. بررسی تاثیر معنویت در محیط کار و تعهد سازمانی بر ارتقاء عملکرد کارکنان شعب پست بانک آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: معنویت در محیط کار، تعهد سازمانی ، ارتقاء عملکرد، پست بانک
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 15 -
29. سنجش دفاتر ICT در ارائه خدمات به سکونتگاه های روستایی مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان کازرون
کلیدواژه ها: دفاتر ICT ، خدمات پست بانک، اینترنت، توسعه روستایی ،شهرستان کازرون
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی شهر هوشمند چالش ها و راهبردها
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
30. بررسی عوامل موثر برحفظ مشتریان در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: تعهد،رضایتمندی،کیفیت خدمات،حفظ مشتری،پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
31. بررسی تاثیر رضایت شغلی بر قصد اشتراک گذاری دانش با توجه به نقش میانجی اعتماد سازمانی کارکنان شعب پست بانک نیشابور
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، اشتراک گذاری دانش، اعتماد سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی حسابداری ،اقتصاد و نوآوری در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
32. بررسی رابطه بین سطح مشتری مداری رئیس شعبه با میزان جذب منابع و سود آوری مورد مطالعه : شعب پست بانک
کلیدواژه ها: بازاریابی و تبلیغات ، مشتری مداری رئیس شعبه ، سودآوری ، جذب سپرده ها ، تسهیلات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
33. بررسی میزان تاثیر عوامل محیط کار بر عملکرد خلاق کارکنان (پست بانک استان زنجان)
کلیدواژه ها: عملکرد کمی خلاقیت، عملکرد کیفی خلاقیت، حمایت اجتماعی سازمان، کفایت منابع، قوانین و آزادی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
34. رابطه ی مولفه های سلامت سازمانی با اعتماد سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی در پست بانک خراسان شمالی
کلیدواژه ها: سلامت سازمانی، اعتماد سازمانی، مسئولیت پذیری اجتماعی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
35. بررسی رابطه بین معنویت سازمانی و سلامت سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر مسئولیت اجتماعی در پست بانک خراسان شمالی
کلیدواژه ها: معنویت سازمانی، سلامت سازمانی، مسئولیت اجتماعی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
36. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی پست بانک ایران)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، سهولت ،امنیت ، سرعت ،محتوا
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
37. بررسی ارتباط سازمان یادگیرنده و خلاقیت کارکنان ( مطالعه موردی : مدیریت پست بانک مازندران)
کلیدواژه ها: سازمان یادگیرنده، یادگیری سازمانی، خلاقیت ، خلاقیت کارکنان، پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
38. شناسایی موانع عوامل موثر در اجرای موفق نظام سلامت اداری تعیین نقاط ضعف قوت اجرای این نظام در پست بانک استان خوزستان
کلیدواژه ها: موانع سلامت اداری، عوامل موثر سلامت اداری، نقاط قوت ضعف اجرای موفق سلامت اداری، پست بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
39. بهبود مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده ها ویکور برای ارزیابی عملکرد مدیریت شعب پست بانک در استانهای کشور
کلیدواژه ها: ارزیابی رتبه بندی، تحلیل پوششی داده ها، ویکور، پستبانک
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
40. بررسی ارتباط بین وفاداری کارکنان، کیفیت خدمات عملکرد درسازمان (مورد مطالعه: پست بانک استان چهارمحال بختیاری) بر اساس مدل راشل ینگ 2012
کلیدواژه ها: وفاداری کارکنان، کیفیت خدمات، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، عملکرد
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13