پست بانک ایران
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، پست بانک ایران در رتبه 17 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 106 مقاله در رابطه با پست بانک ایران تهیه و منتشر شده است که شامل 91 مقاله کنفرانسی و 15 مقاله ژورنالی شامل 1,589 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 14 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان پست بانک ایران منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,025,465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای پست بانک ایران را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,025,465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای پست بانک ایران را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی پست بانک ایران در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات پست بانک ایران
مقالات پست بانک ایران
از سال 1388 تا کنون تعداد 91 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع پست بانک ایران منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و کارایی سرمایه فکری بر بهبود شفافیت اطلاعات مالی شعب پست بانک ایران (استان آذربایجان شرقی )
کلیدواژه ها: بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، سرمایه فکری ، شفافیت اطلاعات مالی ، شعب پست بانک ایران، استان آذربایجان شرقی .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
2. ارائه مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط برای مکان یابی باجه های خدماتی پست بانک در مسئله پوشش جزء در شرایط پوشش مشارکتی
کلیدواژه ها: مکانیابی تسهیلات; مسئله پوشش ; پوشش مشارکتی ; الگوریتم ژنتیک .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 6 -
3. بررسی رابطه هوش تجاری با عملکرد مالی مدیران با تاکید بر نقش میانجی قدرت ریسک مدیران در شعب پست بانک استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: هوش تجاری، عملکرد مالی مدیران، قدرت ریسک مدیران، شعب پست بانک استان آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
4. نقش فناوری، فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی در بهبود عملکرد کارکنان دفاتر خدمات بانکی روستایی پست بانک در ایران در طول همه گیری کووید-۱۹
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، رضایت شغلی، انگیزش، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
5. مسئولیت اجتماعی با عملکرد سازمانی در کارکنان پست بانک های شهرستان کوهدشت
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، عملکرد سازمانی، کارکنان پست بانک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
6. بررسی نگرش مشتریان پست بانکهای شهرستان شهرکرد به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین
کلیدواژه ها: پست بانک، خدمات الکترونیکی، بانک داری مدرن .
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
7. بررسی تاثیر ریسک پذیری بر تصویر ذهنی مشتریان از خدمات اینترنتی پست بانک ایران (مطالعه موردی: پست بانک خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: ریسک پذیری، تصویر ذهنی مشتریان، بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
8. بررسی رابطه تیپ شخصیتی A&B مدیران بانک ها و تعهد سازمانی کارکنان آن ها (مطالعه موردی:شعب بانک های پست بانک و ملی استان زنجان
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی-بانک-تیپ شخصیتی a- تیپ شخصیتی b
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 27 -
9. ارزیابی عملکرد شعب پست بانک استان فارس (با استفاده از روش های تصمیم گیری به روش های جبرانی و غیر جبرانی)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، شاخصهای ارزیابی، فازی، روشهای جبرانی و غیر جبرانی.
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
10. بررسی تعامل خدمات الکترونیکی و آنلاین (برخط) با تمایل و پذیرش مشتریان پست بانک
کلیدواژه ها: مدل پذیرش تکنولوژی، بانکداری الکترونیکی، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
11. نقش روابط عمومی الکترونیک در افزایش بهره وری سازمانی (مورد مطالعه: پست بانک ایران استان مازندران)
کلیدواژه ها: روابط عمومی، بهره وری سازمانی، الکترونیک، پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران با محوریت چالش های حال و فرصت های پیش رو با تاکید بر مسائل آموزشی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
12. بررسی تاثیر مدیریت جانشین پروری بر سازگاری شغلی، کیفیت زندگی کاری و رفتارهای نوآورانه کارکنان(مورد مطالعه: کارکنان پست بانک استان کرمان)
کلیدواژه ها: مدیریت جانشین پروری، سازگاری شغلی، کیفیت زندگی کاری، رفتارهای نوآورانه
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
13. بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق پست بانک مطالعه موردی: (مدیریت شعب پست بانک شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک اعتباری، مطالبات معوق، پست بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری حقوق و علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 32 -
14. ارزیابی کیفیت خدمات شعب پست بانک شهر کرمان با استفاده از تصمیم گیری چند معیاره
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، ارزیابی کیفی، تصمیم گیری چند معیاره، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 22 -
15. بررسی نقش تسهیلات اعطایی پست بانک در توسعه پایدار روستایی، مورد مطالعه: شهرستان نی ریز
کلیدواژه ها: توسعه پایدار، تسهیلات اعطایی، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
16. بررسی نقش توسع زیرساخت های فناوری پست بانک ایران بر توسعه پایدار روستایی کشور، مورد مطالعه: استان فارس
کلیدواژه ها: توسعه پایدار، دفتر ICT، پست بانک ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
17. بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان پست بانک
کلیدواژه ها: مشتری مداری، رضایتمندی، وفاداری، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
18. بررسی رابطه اخلاق کاری اسلامی و هوش استراتژیک در شعب پست بانک استان سیستان و بلوچستان
کلیدواژه ها: اخلاق کاری اسلامی، هوش استراتژیک، کارکنان، پست بانک
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
19. مطالعه و بررسی تاثیر پایبندی کارکنان و کیفیت خدمات بر میزان رضایت مشتری و عملکرد سازمان بر اساس مدل وینگ (مطالعه موردی: پست بانک چهار محال و بختیاری)
کلیدواژه ها: پایبندی کارکنان، کیفیت خدمات، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، عملکردسازمان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 22 -
20. بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی كاركنان پست بانک
کلیدواژه ها: دوره هاي آموزش ضمن خدمت، انگیزش، رضايت شغلي، كاركنان پست بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 7